M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ricola kontynuuje kampanię telewizyjną

Katarzyna Woźniak | 8 stycznia 2020, 06:00

Działania reklamowe będą trwały do końca lutego.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 24 września, marka cukierków Ricola wystartowała z kampanią telewizyjną swojego produktu. Od nowego roku wystartowała jej nowa odsłona. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Marka kontynuuje komunikację opartą na platformie "Wish you well" (Życzymy Ci tego co najlepsze), która kultywuje temat wellbeingu.
W ramach kampanii zaplanowane są działania w telewizji (spot 15-sekundowy emitowany będzie na TVN, Polsacie, w pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego). Kampania będzie trwała do 29 lutego.
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 r. przez Emila Richtericha w Szwajcarii w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,