M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Globalne wydatki na reklamę w OOH wyprzedzą prasę

Katarzyna Woźniak | 8 stycznia 2020, 06:00

Segment OOH stanowi około 6,5 proc. globalnego rynku reklam.

Analitycy brytyjscy szacują, że wydatki na reklamę w prasie znacznie spadną. W zamian za to wzrosną budżety lokowane w OOH. Segment OOH stanowi około 6,5 proc. globalnego rynku reklam o wartości 600 miliardów dolarów i jest jednym z niewielu tak zwanych "tradycyjnych" mediów, które wciąż odnotowują wzrost. Z


Oczekuje się, że w 2020 r. reklamodawcy wydadzą 40,6 mld dolarów na reklamy OOH, o około 4 mld dolarów więcej niż na gazety - ma to wynikać z danych agencji GroupM cytowanej przez "Financial Times". Oczekuje się, że do 2024 r. wydatki marketerów w OOH przekroczą wydatki w gazetach i czasopismach.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,