Segment OOH stanowi około 6,5 proc. globalnego rynku reklam.
Analitycy brytyjscy szacują, że wydatki na reklamę w prasie znacznie spadną. W zamian za to wzrosną budżety lokowane w OOH. Segment OOH stanowi około 6,5 proc. globalnego rynku reklam o wartości 600 miliardów dolarów i jest jednym z niewielu tak zwanych "tradycyjnych" mediów, które wciąż odnotowują wzrost. Z
Oczekuje się, że w 2020 r. reklamodawcy wydadzą 40,6 mld dolarów na reklamy OOH, o około 4 mld dolarów więcej niż na gazety - ma to wynikać z danych agencji GroupM cytowanej przez "Financial Times". Oczekuje się, że do 2024 r. wydatki marketerów w OOH przekroczą wydatki w gazetach i czasopismach.
(Marketing Week)
Czytaj więcej na temat: Group M, Financial Times, OOH, wydatki reklamowe, popularność tradycyjnych nośników, media drukowane