M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Shell rozpoczął promocję konsumencką z agencją Altavia

Maciej Florek | 9 stycznia 2020, 06:00

W ramach promocji klienci zbierają naklejki pozwalające na zakup w niższych cenach modeli BMW M napędzanych słoną wodą.

Shell, we współpracy z agencją Altavia, uruchomił promocję konsumencką z modelami BMW. W ramach promocji klienci zbierają naklejki pozwalające na zakup w niższych cenach modeli BMW M napędzanych słoną wodą.
Promocja oraz towarzyszące jej działania marketingowe prowadzone z użyciem nośników POS obejmą ponad 400 stacji w sieci Shell i potrwają do 1 marca 2020 r. Planowane jest również wsparcie akcji kampanią obejmującą radio oraz internet (w tym również social media).

Altavia Polska jest odpowiedzialna za druk i dostawę materiałów na stacje oraz konstrukcję displaya, Ogilvy odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, Energy BBDO za przygotowanie materiałów BTL, zakup mediów leży po stronie MediaCom Warszawa, a social media - 121PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,