M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Budweiser Brewing Group z nową dyrektor marketingu

Katarzyna Woźniak | 9 stycznia 2020, 06:00

Rowan Chidgey odpowie za wizerunek i strategiczne działania marketingowe dla marek z portfolio.

Budweiser Brewing Group (BBG), która jest częścią globalnej firmy piwowarskiej AB InBev, ma nową szefową marketingu. Została nią Rowan Chidgey, która będzie odpowiedzialna za strategiczny i kreatywny kierunek marek z portfolio spółki, w tym Stelli Artois, Budweisera, Corony, Beck's i Bud Lighta. Pokieruje zespołem marketingowym złożonym z 23 menedżerów nadzorujących launche, oferty sponsorskie i emisje reklam.
Chidgey pracuje w AB InBev od pięciu lat, ostatnio jako szefowa marki Budweiser w Europie. Zaczynała karierę w FMCG podczas studiów podyplomowych - w PepsiCo. Po trzech latach rozpoczęła prace w Mondelezie, gdzie opiekowała się markami Green & Blacks i Carte Noir.
Wcześniej na tym stanowisku pracowała Tatiana Stadukhina, która niedawno przyjęła rolę globalnej wiceprezeski marki Micheloba Ultra po jego premierze w Wielkiej Brytanii w zeszłym roku.
Głównym zadaniem Chidgey będzie teraz uspójnienie komunikacji marek z portfolio, ze szczególnym naciskiem położonym na lekkie piwa.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,