M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ważne zmiany w kierownictwie IPG Mediabrands

Maciej Florek | 9 stycznia 2020, 06:00

Za rynek europejski będzie odpowiadał Christian Johansen, który doradzał m.in. w ostatnim przetargu mediowym Nestle w Polsce.

Caroline Foster Kenny objęła nową funkcję w IPG Mediabrands - global president, client solutions. Zajmie się rozwojem strategicznym w zakresie innowacji. Pozostanie również na swoim dotychczasowym stanowisku executive chairman and CEO Mediabrands UK & Ireland.

Stanowisko global president Nestle Thrive obejmie Andrea Suarez. Thrive to specjalny zespół w różnych krajach stworzony do obsługi Nestle. W 2017 r. Thrive obsługiwał tego klienta na dwóch rynkach, by w 2019 r. mieć ich już 50.

Christian Johansen obejmie funkcję CEO Mediabrands w Europie, Środkowym Wschodzie i Afryce. To on przyczynił się m.in. do zwycięstw IPG w przetargach Nestle w Hiszpanii i Polsce.

Sergio Kessissian jako CEO pokieruje Mediabrands w Ameryce Łacińskiej. Dotychczas był CEO tej struktury w Meksyku i odpowiadał też za regionalną koordynację Initiative.

Wszystkie te zmiany wchodzą w życie w trybie natychmiastowym.

Czytaj więcej na temat: , , ,