Łukasz Podolski, niemiecki piłkarz polskiego pochodzenia, został ambasadorem marki Totolotek. Podolski będzie twarzą jednego z najstarszych i najbardziej znanych polskich bukmacherów, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.
Były mistrz świata oraz piłkarz Bayernu, FC Koln, Arsenalu czy Galatasaray pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w internecie oraz w naziemnych punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich.
Oba te kanały są równie ważne dla Totolotka, a współpraca z utytułowanym reprezentantem Niemiec ma być kontynuacją promowania rozwiązań, które w myśl hasła “Twój Bukmacher” zapewniają graczom szybkie i legalne zawieranie zakładów.
Łukasz Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają znak grupy Gauselmann. – Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.
Totolotek dokonał w ostatnim czasie rewolucyjnych zmian w systemach sprzedaży. Postawił na ofertę zakładów na żywo. Trwa także zmiana oblicza punktów sprzedaży, w których klienci mogą korzystać z terminali samoobsługowych.
Bukmacher jest także sponsorem tytularnym rozgrywek o Totolotek Puchar Polski. – Współpraca z Łukaszem Podolskim jest znakomitym uzupełnieniem i wsparciem dla procesu, który cały czas przechodzimy, udoskonalając nasze produkty i walcząc o rozwijający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek – mówi Łukasz Seweryniak, COO Totolotek SA.