Przetargi

Brasil wygrywa budżet Rainbow Tours

ATL i BTL; klienta traci Fat Baby.

Brasil wygrywa budżet Rainbow Tours
Agencja reklamowa Brasil wygrała przetarg na obsługę biura turystycznego Rainbow Tours. Do tej pory zajmowała się tym agencja Fat Baby. Brasil odpowiada za stworzenie nowej platformy komunikacji marki Rainbow i będzie obsługiwać touroperatora w zakresie ATL i BTL.

Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow Tours, mówi, że o wyborze Brasil zadecydował zaproponowany przez agencję wyróżnialny format kreatywny, plastyczność platformy i jej potencjalna adaptowalność na liczne punkty styku marki z klientami.

Rainbow Tours to trzecie największe, po Itace i TUI, biuro podróży w Polsce. W 2018 r. obsłużyło pół miliona klientów. Przychody za 11 miesięcy ub.r. (danych za pełny rok firma jeszcze nie opublikowała) wyniosły 1,5 mld zł, o 9,5% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.