M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg wprowadza markę piwa bezalkoholowego

Katarzyna Woźniak | 13 stycznia 2020, 06:00

Producent chce wykorzystać rosnącą popularność napojów o niskiej zawartości alkoholu.

Carlsberg wprowadza w Wielkiej Brytanii markę piwa bezalkoholowego. Ruch marketera ma wykorzystać rosnącą popularność napojów o niskiej albo znacznie obniżonej zawartości alkoholu.
Carlsberg Nordic zastąpi tym samym istniejącą od jakiegoś czasu na rynku markę Carlsberg 0.0. Zostało specjalnie uwarzone jako piwo bezalkoholowe i będzie dostępne w 170 sklepach Tesco w Wielkiej Brytanii. Później w tym roku browar chce wprowadzić piwo do szerszej dystrybucji.
Aby wesprzeć nową markę, Carlsberg wystartuje z kampanią w Instagramie, Twitterze i Facebooku.
Rynek piwa bezalkoholowego i o obniżonej zawartości alkoholu był wart w ubiegłym roku 118 mln funtów, co zdaniem analityków ma oznaczać wzrost o 32,3% w skali rok do roku.
Carlsberg Zero miał odnieść spektakularny sukces w Danii - teraz firma zdecydowała się podbić nim Wyspy Brytyjskie.
|
(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,