Kraj

Batony Marcina Gortata w kampanii influencerskiej Lidla

W wybranych sklepach sieci trwa akcja promująca nową linię przekąsek FreeYu.

Batony Marcina Gortata w kampanii influencerskiej Lidla
Od 7 do 14 stycznia w wybranych sklepach sieci Lidl dostępne są batony FreeYu. Produkty współtworzył koszykarz Marcin Gortat. Akcja wsparta została działaniami w social mediach.
W sieci Lidl dostępnych jest kilka smaków batonów: malinowy w czekoladzie z 70% kakao oraz pomarańczowy w czekoladzie z 70% kakao, proteinowy Słony Karmel oraz warzywny o smaku buraka, jabłka, maliny i truskawki.
Akcja wsparta jest działaniami w social mediach. Zaangażowani zostali: Jan Dąbrowski (youtuber, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący talent show “The Voice Kids”) oraz Rafał Jonkisz (model, akrobata, tancerz, Mister Polski 2015, uczestnik programu “Agent – Gwiazdy”).
Marka FreeYu należy do portfolio Grupy Otmuchów.  Za całość aktywacji odpowiada agencja kreatywno-strategiczna Coollective.