Zagranica

TikTok sprawdza, jak moderować treści serwisu, żeby zapewnić markom bezpieczeństwo

Aplikacja sprawdza możliwości selekcji treści w celu przyciągnięcia marek do siebie.

Aplikacja TikTok przygląda się możliwościom wyselekcjonowanych treści w celu pozyskania większego zaangażowania i zainteresowania marek. Rozważa również wprowadzenie wyselekcjonowanego kanału, aby zapewnić bezpieczniejszą przestrzeń do reklamowania się marek w związku z obawami dotyczącymi treści na platformie
Według “Financial Times” chińska aplikacja społecznościowa bada udostępnianie kontentu “starannie wybranych treści” od twórców i profesjonalnych wydawców. W zeszłym miesiącu FT poinformowało, że odkryto nieodpowiednie treści w aplikacji, które dotyczyły przemocy wobec kobiet. Naruszało to zasady TikToka.
Aplikacja społecznościowa zastanawia się również, jak umożliwić użytkownikom dokonywanie zakupów bezpośrednio od marek na platformie. Zintensyfikowała również działania zmierzające go zaprezentowania swojej oferty markom w Stanach Zjednoczonych i Europie.

(Marketing Week)