M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

L’Oréal personalizuje kosmetyki za pomocą AI

Joanna Niewiadomska | 14 stycznia 2020, 06:00

Koncern zaprezentował stworzone w inkubatorze urządzenie.

Podczas tegorocznych targów CES w Las Vegas L’Oréal zaprezentował stworzone w jego inkubatorze technologicznym urządzenie pod nazwą Perso, które dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji i połączeniu z aplikacją ModiFace pozwala stworzyć w pełni spersonalizowane kosmetyki. 

Perso to niewielkie urządzenie typu 3 w 1 – można dzięki niemu przygotować, mieszając odpowiednio gotowe składniki, krem do twarzy, podkład lub szminkę. ModiFace dostarcza urządzeniu informacji na temat rodzaju i stanu skóry danej osoby, które przetwarza ono w połączeniu z pozyskanymi na podstawie danych geolokalizacyjnych informacjami na temat klimatu (wilgotność, UV, temperatura itp.) i stanu powietrza (np. pylenie roślin, zanieczyszczenie) w otoczeniu klientki. Sztuczna inteligencja dobiera na tej podstawie odpowiednią formułę kosmetyku dopasowanego do konkretnej osoby. Guive Balooch, szef Inkubatora technologicznego L’Oréal, podkreśla, że AI uczy się i z każdym zastosowaniem optymalizuje formuły.



Czytaj więcej na temat: