Kraj

Unique One pozwala wygrać "Krowę z mlekiem"

Wystartowała loteria konsumencka.

Unique One pozwala wygrać "Krowę z mlekiem"
Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereals Partners Poland) pod hasłem “Wygraj krowę z mlekiem”. Loteria prowadzona jest przez agencję Unique One, która została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Okres przyjmowania zgłoszeń do trzeciej edycji loterii rozpoczął się 13 stycznia i potrwa do 15 marca 2020 r. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie WWW. Nagrodą w loterii jest litr mleka Wypasione oraz plecak krówka. Pula nagród w loterii to 2 tys. sztuk.

Unique One odpowiada za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.
Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji (adaptacja tagu promocyjnego) oraz w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptacja reklamy TV McCann WorldGroup.