M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Saatchi i Starcom dla Visy

Maciej Burlikowski | 15 stycznia 2020, 06:00

Kampania promująca mobilne płatności zbliżeniowe i zakupy kartą online potrwa do 8 marca.

Firma płatnicza Visa rozpoczyna nową kampanię reklamową w telewizji, internecie i na outdoorze pt. "2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem", w której promuje mobilne płatności zbliżeniowe i zakupy kartą w internecie.

– Zachęcamy konsumentów do korzystania z szybkich i wygodnych płatności mobilnych nawet za najdrobniejsze zakupy. Wiemy, że sprzedawcy są chętni do przyjmowania takich płatności, ponieważ dzięki nim mogą na przykład obsłużyć większą liczbę klientów w godzinach szczytu. Z naszych badań wynika, że już 2 na 3 sprzedawców woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem – mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing Central Eastern Europe w Visa.

Przygotowana w Polsce kampania potrwa do 8 marca br. W stacjach telewizyjnych będą emitowane 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe. Zaplanowano także działania digitalowe oraz reklamy digital OOH. Kampania będzie również prowadzona w sieciach sprzedaży, kioskach oraz na stacjach benzynowych.

Za kreację i produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,