M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dżem Łowicz na Dzień Babci

Katarzyna Woźniak | 15 stycznia 2020, 06:00

Marka przetwarza swoje hasło reklamowe "Dżem dobry" na "Dżem Babci".

Marka Łowicz z portfolio wadowickiego Maspeksu wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję dżemów. Tym samym komunikację w nowym roku marka rozpoczyna od celebracji Dnia Babci. 
Kreatywna gra słów, wykorzystująca w humorystyczny sposób podobieństwo słów „dżem” i „dzień”, stała się podstawą pierwszej w tym roku kampanii Łowicza. W największych miastach w Polsce pojawiły się bilbordy i citylighty, którym towarzyszy kampania digitalowa z hasłem "Dżem Babci". Za działania w outdoorze odpowiada agencja Brasil, za digital – Trzask! Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,