Kraj

Gazeta.pl promuje "Studio Biznes"

Kampania OOH, w radiu, kinach i internecie potrwa dwa miesiące.

Gazeta.pl promuje "Studio Biznes"
Ruszyła kampania reklamowa “Studia Biznes” Gazety.pl, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet. “Studio Biznes” to wydawany od czerwca ub.r. program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl.  

Kreacje promujące program pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i Poznaniu. Spoty reklamujące program emitowane będą w radiu Tok FM oraz w kinach sieci Helios, jak również na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania potrwa dwa miesiące.
 
– Po pół roku istnienia programu możemy z całą pewnością stwierdzić, że połączenie tematyki biznesowej  i motoryzacyjnej w jednym formacie było strzałem w dziesiątkę. Potwierdzają to nie tylko dane dotyczące oglądalności, ale także zainteresowanie klientów reklamowych – mówi Magdalena Biednik, dyrektor biznesu Moto.pl.
 
Według badania Gemius/PBI w grudniu 2019 r. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,63 mln użytkowników (RU), a wszystkie serwisy Gazeta.pl – 16,32 mln użytkowników. Serwis Next.Gazeta.pl miał w tym okresie 3,4 mln użytkowników, a Moto.pl – 2 mln.