Ruszyła kampania reklamowa “Studia Biznes” Gazety.pl, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet. “Studio Biznes” to wydawany od czerwca ub.r. program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl.
Kreacje promujące program pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i Poznaniu. Spoty reklamujące program emitowane będą w radiu Tok FM oraz w kinach sieci Helios, jak również na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania potrwa dwa miesiące.
– Po pół roku istnienia programu możemy z całą pewnością stwierdzić, że połączenie tematyki biznesowej i motoryzacyjnej w jednym formacie było strzałem w dziesiątkę. Potwierdzają to nie tylko dane dotyczące oglądalności, ale także zainteresowanie klientów reklamowych – mówi Magdalena Biednik, dyrektor biznesu Moto.pl.
Według badania Gemius/PBI w grudniu 2019 r. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,63 mln użytkowników (RU), a wszystkie serwisy Gazeta.pl – 16,32 mln użytkowników. Serwis Next.Gazeta.pl miał w tym okresie 3,4 mln użytkowników, a Moto.pl – 2 mln.