Kraj

EmLab rozpoczyna współpracę z Fortuną

Umowa została podpisana na trzy miesiące.

EmLab rozpoczyna współpracę z Fortuną
Agencja EmLab (Grupa S/F) wspiera firmę Fortuna Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.

EmLab we współpracy z agencją Gameset opracował koncepcje aktywacji sponsoringowych dla marki Fortuna Zakłady Bukmacherskie w obszarze skoków narciarskich. – Ze względu na to, że Fortuna jest klientem jednej ze spółek Grupy Scholz & Friends – agencji The Digitals – przygotowana została strategia łącząca kompetencje trzech agencji z jednej grupy jako innowacyjny projekt własny. Wspólnie opracowana przez EmLab oraz agencje marketingu gamingowego Gameset strategia aktywacji jest pewnego rodzaju nową kategorią produktową “retro gaming”, która opiera się na jednym z najbardziej kultowych tytułów, jeżeli chodzi o gry sportowe – “Deluxe Ski Jump”, która dwie dekady temu święciła wielkie triumfy na polskim rynku – podkreśla Wojciech Małysz, dyrektor zarządzający EmLab.

Za projekt aktywacji w ośmiu polskich miastach odpowiadają: po stronie Gameset – Krzysztof Żyła (senior project manager) oraz Piotr Bombol (CEO Gameset), po stronie EmLab – Wojciech Małysz (dyrektor zarządzający), Maciej Sikorski (business development manager), Katarzyna Kałczyńska (senior event manager), Michał Kubczak, Łukasz Jackowski, a także Karolina Kowalska z agencji KeyPR, kierująca PR projektu zewnętrznie. Po stronie The Digitals turniejem zajmuje się Maciej Janiszewski.

Umowa została podpisana na trzy miesiące, czyli okres aktywacji projektu w ośmiu polskich miastach.