Zagranica

Producent Marmite ogranizuje "Nuterendum"

W związku z wprowadzeniem masła orzechowego na rynek pod swoją marką, Marmite zachęca konsumentów do podzielenia się opiniami w oryginalnej akcji.

Producent Marmite ogranizuje "Nuterendum"
Marmite organizuje nieoczywistą akcję marketingową pod hasłem “Nuterendum”. Akcja organizowana jest w Wielkiej Brytanii, gdzie marka cieszy się dużą popularnością. W ostatnim czasie poszerzyła portfolio o wariant masła orzechowego – Marmite Crunchy Peanut Butter. To pierwsza tak poważna innowacja w portfolio marki od momentu powstania, czyli od 1902 r.
“Nuterendum” jest nawiązaniem do referendum dotyczącym brexitu. W ramach akcji zbierającej “narodowy głos” konsumenci proszeni są o decyzję, którą konsystencję produktu wolą – z wyraźnie wyczuwalnymi kawałkami orzechów czy bez nich.
Kampania stworzona przez W Communications stanowi rozszerzenie strategii Marmite “Love it or hate it”. Marketer ma nadzieję, że nowy produkt również wywoła podobne dyskusje.
Aby oddać głos, publiczność może odwiedzić konto marki na Twitterze. 

(The Drum)