Zagranica

Under Armour z globalną kampanią motywującą sportowców

Marka uruchomiła kampanię, która będzie realizowana przez cały 2020 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fwx-kvJlKvJI%22%7D
Marka odzieży i akcesoriów sportowych Under Armour zaprezentowała nową globalną platformę komunikacyjną. Główny przekaz to motywacja sportowców na całym świecie, Kampania „The Only Way Is Through” będzie realizowana przez cały rok. Koncentruje się na historiach sportowców z różnych krajów i uprawiających różne dziedziny sportu. W spocie wystąpili m.in. rozgrywający New England Patriots Tom Brady, były pływak olimpijski Michael Phelps i prawy obrońca Liverpoolu Trent Alexander Arnold.
Oprócz 90-sekundowej reklamy telewizyjnej kampania będzie realizowana w mediach cyfrowych, social mediach i w nośnikach OOH. Pojawią się dodatkowe treści, w tym osobiste listy od sportowców, 8-częściowy podcast Under Armour oraz eksperymentalne wydarzenia w miastach takich jak Londyn, Nowy Jork i Szanghaj.

(Marketing Week)