Kraj

Familijne we wspólnej akcji z Radiem Zet

Marka wafli z portfolio Coliana została sponsorem zimowej akcji narciarskiej "Start do nart".

Familijne we wspólnej akcji z Radiem Zet
Marka wafli Familijne z portfolio Colian SA stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od dzisiaj przez sześć tygodni jako sponsor akcji “Start do nart” z Radiem Zet (Eurozet) będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w sześciu popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
Akcja będzie realizowana przez sześć kolejnych weekendów w: Czarnej Górze, Wiśle, Szczyrku, Czarnym Groniu, Krynicy Górskiej i Białce Tatrzańskiej. Na rodziny z dziećmi czekają konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu.
Począwszy od 15 stycznia do końca projektu, na antenie Radia Zet zaplanowano emisje jingli sponsorskich. Marka Familijne będzie promowana także podczas weekendowych relacji reporterskich z poszczególnych miejscowości. Komunikację współpracy partnerskiej uzupełnią działania w kanałach społecznościowych Radia Zet.