M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Osiński regional creative directorem w VMLY&R

Katarzyna Kacprzak | 17 stycznia 2020, 06:00

Do działu kreacji dołączył również Aleksander Frydrych.

Piotr Osiński (na zdj. z prawej) jako regional creative director kieruje pracą zespołu VMLY&R realizującego projekty dla marek z portfolio grupy Danone. Z kolei Aleksander Frydrych na stanowisku associate creative directora w duecie z Adamem Smereczyńskim odpowiada w agencji za zespół 14 osób i obsługę takich marek, jak Wyborowa, Lay's, Doritos, Tic Tac czy BNP Paribas.

Piotr Osiński przez ostatnie dwa lata jako executive creative director w Wunderman w Dubaju kierował całym działem kreacji w regionie Bliskiego Wschodu. Wcześniej spędził sześć lat w Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatni czas jako associate creative director odpowiedzialny był za globalny, digitalowy scope of work dla marki Duracell i regionalną pracę dla Microsoft i GSK. Na swoim koncie ma pracę dla ponad 30 marek i ponad 50 nagród reklamowych, w tym Cannes Lions, Clio, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum czy Effie. 
 
Aleksander Frydrych pracę w branży zaczynał 12 lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie zdobywał m.in. w Change Integrated, Walk Digital czy Grey Group. Nagrodzony kilkudziesięcioma nagrodami w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie. Z ciekawszych projektów, które współtworzył, wymienić warto: "Kulturyzator Frugo", "Szacun Tropików" czy "Nie chcę być strażakiem", nagrodzoną lwem na festiwalu w Cannes.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,