M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Streetcom ma nową identyfikację wizualną

Katarzyna Woźniak | 17 stycznia 2020, 06:00

Agencja experience marketingu zmienia logotyp, kolorystykę i tworzy nową stronę internetową.

Agencja experience marketingu Streetcom wprowadza nową identyfikację wizualną. Rebranding agencji obejmuje wszystkie kanały, w tym stronę internetową, aplikację mobilną, profile w mediach społecznościowych, a także logo i materiały wewnętrzne.

Za opracowanie materiałów odpowiada wewnętrzny dział kreatywny agencji. W ub.r. wzmocniono zespół, firma pozyskała nowych klientów i poszerzyła ofertę. Agencja deklaruje, że zarządza półmilionową społecznością daily influncerów oraz współpracuje z 500 sklepami internetowymi w Europie, w zakresie e-samplingu. Niedawno wprowadziła nowy subbrand – InStars. W ostatnim roku do grona klientów Streetcom dołączyły między innymi takie firmy jak PepsiCo, Avon, Henkel, Aldi czy Semilac.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,