M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spicy Mobile inwestuje 10 mln zł w platformę programmatic

Maciej Florek | 17 stycznia 2020, 06:00

Projekt jest współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu Ścieżka dla Mazowsza.

Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln zł we własną platformę reklamy programmatic, która będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika na podstawie technologii "machine learning". Przy realizacji projektu agencja będzie współpracować z zespołem naukowców z SWPS i Uniwersytetu Warszawskiego.

Projekt jest wspófinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu Ścieżka dla Mazowsza, którego celem jest wsparcie innowacyjnych rozwiązań i technologii prowadzących do zwiększenia konkurencyjności polskiej gospodarki. W ramach grantu Spicy Mobile otrzymała wsparcie w wysokości ok. 7,8 mln zł. Pozostałą kwotę spółka przeznaczy z własnych środków.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,