M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

James Bond reklamuje bezalkoholowy wariant Heinekena

( red. ) | 17 stycznia 2020, 06:00

Agent 007 w pracy wybiera wariant bez alkoholu.

Heineken wystartował z kampanią wspierającą wariant bezalkoholowy swojego flagowego piwa. Marka współpracuje z Jamesem Bondem już od 20 lat. Kampania ma obalić uprzedzenia co do wariantu bezalkoholowego i tym samym przyspieszyć wzrost marki.
Heineken kładzie nacisk na piwo bezalkoholowe Heineken 0,0%, zwiększając wydatki na reklamę w porównaniu z wariantami o niskiej zawartości alkoholu i z pozostałymi bezalkoholowymi wariantami w portfolio.
W 15-sekundowym spocie Daniel Craig odmawia wypicia drinka "Double O", wybierając wariant bezalkoholowy piwa – podkreśla, że jest w pracy.
Piwny gigant walczy z dość szerokim przekonaniem konsumentów, że piwo bezalkoholowe gorzej smakuje. Heineken ma ambicję zostać liderem tej kategorii.
Producent piwa promuje mocno również warianty bezalkoholowe podczas imprez, które sponsoruje, w tym w Formuły 1, Ligi Mistrzów UEFA i Pucharu Świata w rugby.
Działania z Danielem Craigiem będą prowadzone w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Kampania obejmuje również emisję dwuminutowego spotu z udziałem aktora. Działania wystartowały wczoraj w 75 krajach. Poprzedzają kwietniową premierę kolejnej części przygód agenta 007 – "No time to die".

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,