Agencja odpowiadać ma za prowadzenie działań media relations, współpracę z influencerami oraz organizację wydarzeń specjalnych dla obu marek.
Marki Time for Wax i Time for Nails dołączyły do grona klientów agencji PRimoloko, która odpowiadać ma za prowadzenie działań media relations, współpracę z influencerami oraz organizację wydarzeń specjalnych dla obu marek. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a agencja wyłoniona na drodze konkursu ofert. Za obsługę projektu odpowiada zespół, którym zarządza Patrycja Sawicka-Sikora, managing director agencji.
PRimoloko to agencja specjalizująca się w działaniach z obszaru PR i influencer marketingu, głównie w sektorach lifestyle, moda, uroda, zdrowie i psychologia.
Time for Wax to ogólnopolska sieć 28 salonów depilacji woskiem. Time for Nails to nowy projekt spółki. W Warszawie działają dwa salony pod tym szyldem, a w 2020 r. firma zapowiada otwarcie kolejnych punktów w stolicy.
Czytaj więcej na temat: Primoloko, Patrycja Sawicka-Sikora, Time for Wax, Time for Nails