Kraj

Masterfoods rozpoczyna kampanię nowych sosów Uncle Ben's

Masterfoods Polska startuje z kampanią reklamową nowych sosów do podgrzania Uncle Ben's. Są to smaki reprezentujące kuchnie: śródziemnomorską, meksykańską i...

Masterfoods Polska startuje z kampanią reklamową nowych sosów do podgrzania Uncle Ben’s. Są to smaki reprezentujące kuchnie: śródziemnomorską, meksykańską i tradycyjną polską. Trzonem kampanii reklamowej będzie telewizja, uzupełnią ją billboardy w całej Polsce. Przygotowano także cykl degustacji konsumenckich oraz specjalną stronę w internecie. Kampanię reklamową przygotował zespół agencji BBDO Warszawa, media zaproponował i kupił MediaCom Warszawa. Sosy już pojawiły się w sklepach. Rekomendowana cena produktu wynosi 4,89 zł. Konkurentami Uncle Ben’s w tym segmencie rynku są Knorr, Pudliszki oraz Łowicz. (MKS)