Kraj

Marka Crunlight przechodzi rebranding

Wyraziste opakowania mają zwrócić uwagę konsumentów na nowy wariant chrupiącej przekąski.

Marka Crunlight przechodzi rebranding
Marka przekąsek Crunlight z portfolio firmy TBM przechodzi rebranding. Pierwsze produkty z asortymentu są już dostępne w nowych opakowaniach w kolorze fuksji. Odświeżony wygląd zyskało również logo. Całość działań służy podkreśleniu głównego przesłania marki – “Crunlight to przekąska dla kobiety takiej jak Ty!”
Biuro prasowe zapewnia, że propozycja przekąskowa firmy odpowiada potrzebom współczesnych kobiet. Na opakowaniu oznaczono wyróżniki produktu: wielozbożowość, źródło błonnika, brak barwników i wzmacniaczy smaków, a także brak oleju palmowego. Jako pierwsze w nowej odsłonie są dostępne chrupki wielozbożowe Crunlight, oferowane w trzech smakach: pomidor z bazylią, fromage i słodka papryka. Już wkrótce w asortymencie Crunlight pojawią się nowe produkty, ale producent na razie nie zdradza szczegółów. Za rebranding odpowiada dział marketingu producenta, czyli TBM, a był on przeprowadzany pod opieką firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing.
Firma TBM ma w portfolio m.in. takie marki, jak chrupki kukurydziane Tygryski, chrupki kukurydziane Łapsy z dodatkami czy orzeszki ziemne i popcorn.