M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka herbaty Lipton zwraca uwagę na problem samotności

Katarzyna Woźniak | 20 stycznia 2020, 06:00

Unilever z akcją z okazji Blue Monday w centrum Warszawy stawia dwie syreny.

Marka herbaty Lipton z portfolio Unilevera rozpoczyna akcję #razmewbluemonday. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem samotności. W centrum Warszawy przygotowano widowisko multimedialne. Data rozpoczęcia akcji przypada na Blue Monday, czyli najbardziej przygnębiający dzień w roku.
Jak zapewnia biuro prasowe marki, samotność to problem, z którym boryka się coraz więcej osób. W Polsce dotyka on 43% ludzi, mimo rozwiniętych sieci społecznościowych i możliwości technologicznych. Przyczynami samotności są lęk przed osądem w kwestiach społecznych oraz brak czasu ze względu na wyzwania stawiane przez współczesność.
Marka Lipton w ramach akcji #razemwbluemonday chce zachęcić ludzi do budowania autentycznych relacji. Aż 82% Polaków przyznaje, że prawdziwe relacje sprawiają, że czujemy się lepiej (źródło: międzynarodowe badanie ilościowe, na zlecenie Unilever, ResearchNow: październik 2018, próba 2000 Polaków). W tym samym badaniu 68% badanych twierdzi, że powierzchowna rozmowa to bariera w budowaniu więzi międzyludzkich. Te autentyczne natomiast powstają zwykle podczas prawdziwej rozmowy. Aż 82% Polaków przyznaje, że spotkanie przy herbacie pozwala zwalczać poczucie samotności. Badania potwierdzają, że już kwadrans autentycznej rozmowy dziennie może zmniejszać poczucie samotności (źródło: badanie behawioralne na zlecenie Unilever, Ipsos, wrzesień 2019).
W okolicach wejścia do dworca Warszawa Śródmieście marka Lipton przygotowała widowisko multimedialne. Ma ono zwrócić uwagę na skalę problemu oraz pokazać, jak w łatwy, naturalny sposób można znacząco pogłębić relacje. Akcja oparta jest na historii dwóch syren tęskniących za bliskimi relacjami w świecie powierzchownych relacji. Organizatorzy zainstalują dwie lodowe rzeźby przedstawiające syreny. Swoją historią nawiązują do tych z legend o warszawskiej i kopenhaskiej, które rozłączone żyją dziś w samotności. Dodatkowo widowisko uzupełnione zostanie filmem ukazującym skalę problemu samotności. Podczas imprezy jej uczestnicy będą mogli odbyć swój własny kwadrans prawdziwej rozmowy z kimś bliskim w specjalnie do tego przygotowanej Strefie Liptona. Przy darmowej gorącej herbacie Lipton.
Widowisko multimedialne marki Lipton będzie miało miejsce w okolicach wejść do Dworca PKP Warszawa Śródmieście 20 stycznia 2020 r. Impreza rozpocznie się o godzinie 17:30, pierwszy pokaz ruszy o 17:45, następny o 18:45. Ostatnie widowisko odbędzie się o godz. 19:45. Za kreację i organizację akcji odpowiada Branders Sp. z o.o.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,