Kraj

VMLY&R Poland przygotowało kampanię 360 stopni dla marki Lay's

Działania obejmują 33 kraje Europy i Azji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_6dr2aYMdWA%22%7D
Agencja VMLY&R Poland przygotowała kampanię 360 stopni dla marki Lay’s z portfolio PepsiCo. Agencja jest autorem kreacji dla 33 krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. Hasło najnowszej kampanii brzmi “Wkręć się w filmy z Lay’s” (ang. “Sink into the movies with Lay’s”).
Jak przekonuje biuro prasowe, osią kreatywną kampanii jest istotny insight: chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Najnowszą kampanią marka zachęca do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie. Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie.
Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 33 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media. Media na potrzeby kampanii kupuje OMD Media Direction.