M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bakoma poszerza linię jogurtów Bio

Katarzyna Woźniak | 21 stycznia 2020, 06:00

Producent startuje z rozległą kampanią.

Firma Bakoma inwestuje w markę Bio i wspiera ją działaniami komunikacyjnymi. W linii Bio pojawiły się nowe produkty: Jogurt Grecki Bio, Śmietana Bio i Jogurt Bio Naturalny w dużym kubku.
Jak przekonuje biuro prasowe, inwestycje Bakomy w markę Bio wynikają z rosnącej wśród konsumentów świadomości pochodzenia produktów spożywczych. Jej debiut na polskim rynku miał miejsce w 2016 r. i od tego momentu jest systematycznie rozszerzana.
Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "To proste, to Bio“. Główny komunikat marketingowy ma opierać się na autentyczności i dotyczy nie tylko kreacji, ale również minimalistycznego projektu opakowania utrzymanego w białej tonacji, odzwierciedlającego ideę clean label i definicję "prostego składu” produktu. Składniki produktów sygnowanych marką Bio pochodzą z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych. Jogurt Grecki Bio i Śmietana Bio 18 proc. zadebiutowały na rynku w sierpniu 2019 r.
Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside. W styczniu br. rozpoczęła się emisja spotu wspierającego sprzedaż nowości produktowych. Ich emisję zaplanowano w telewizji i internecie (formaty 30- i 15-sekundowe). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,