Kraj

Tarczyński poszerza portfolio i zachęca do aktywności fizycznej

Firma poszerza portfolio mięsnych przekąsek i angażuje uwagę stałych bywalców siłowni i miłośników ruchu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQq20w8v191A%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 19 grudnia 2019 r., producent wędlin i kabanosów Tarczyński wystartował z rozległymi działaniami mającymi na celu dotarcie do aktywnych fizycznie konsumentów. Marka przygotowała dwie mięsne propozycje: wołowe Beef Jerky oraz wieprzowe Stripsy.
Wprowadzone do oferty przekąski powstają w procesie suszenia, podczas którego mięso zostaje pozbawione wody, nie tracąc przy tym cennych wartości odżywczych – zapewnia biuro prasowe.
Nowości z linii Protein adresowane są do osób prowadzących zdrowy i aktywny styl życia, które dbają o dietę i chcą mieć pod ręką sycącą przekąskę.
Za obsługę klienta i kreację spotu odpowiada firma Q&A Communications przy współpracy z HyperVideo.