Marka z portfolio Maspeksu przygotowuje konsumentów do wiosny.
Tymbark (Maspex) w komunikacji poświęconej sokom Vitamini skupia się na komunikowaniu piękna i różnych jego odsłonach. Marka podkreśla, że bez względu na okoliczności i różnice między kobietami każda z nich jest piękna i każda ma prawo czuć się dobrze w swojej skórze. Hasło kampanii brzmi: "Jesteś piękna. Dbaj o to”. Kampanii towarzyszy również wprowadzenie nowego opakowania soków w formacie jednolitrowym w butelce PET. Vitamini to linia soków marchwiowych i marchwiowo-owocowych przeznaczona głównie dla kobiet – dlatego Tymbark wspiera je w akceptacji siebie. Poza spotami telewizyjnymi kampania opiera się także na emisji w serwisach VoD oraz komunikacji w social mediach i punktach sprzedaży. Za kreację spotu w wersjach 15- i 30-sekundowej odpowiada Publicis, za komunikację digital agencja Videomill. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.