M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Tymbarku opowiada o pięknie

Katarzyna Woźniak | 22 stycznia 2020, 06:00

Marka z portfolio Maspeksu przygotowuje konsumentów do wiosny.

Tymbark (Maspex) w komunikacji poświęconej sokom Vitamini skupia się na komunikowaniu piękna i różnych jego odsłonach. Marka podkreśla, że bez względu na okoliczności i różnice między kobietami każda z nich jest piękna i każda ma prawo czuć się dobrze w swojej skórze.
Hasło kampanii brzmi: "Jesteś piękna. Dbaj o to”.
Kampanii towarzyszy również wprowadzenie nowego opakowania soków w formacie jednolitrowym w butelce PET.
Vitamini to linia soków marchwiowych i marchwiowo-owocowych przeznaczona głównie dla kobiet – dlatego Tymbark wspiera je w akceptacji siebie.
Poza spotami telewizyjnymi kampania opiera się także na emisji w serwisach VoD oraz komunikacji w social mediach i punktach sprzedaży. Za kreację spotu w wersjach 15- i 30-sekundowej odpowiada Publicis, za komunikację digital agencja Videomill. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,