M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trwa kampania konsumencka Milki

Katarzyna Woźniak | 22 stycznia 2020, 06:00

Mondelez kontynuuje działania wokół kampanii "Sercem z Naszymi" - do wygrania nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 15 stycznia, marka czekolady Milka kontynuuje działania w ramach kampanii "Sercem z Naszymi".
W ramach działań marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł. Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
Aby wziąć udział w loterii wystarczy zakupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie WWW loterii.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – IQ Marketing. Produkcją spotu zajął się dom Truskavka, a strategią i zakupem mediów Mindshare. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez firmę Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,