Kraj

Produkt Roku przygotował kolejny etap kampanii reklamowej konkursu

Spółka Produkt Roku rozpoczęła drugą w tym roku kampanię reklamową programu marketingowego "Produkt Roku. Wybór Konsumentów". W reklamach skierowanych do...

Spółka Produkt Roku rozpoczęła drugą w tym roku kampanię reklamową programu marketingowego “Produkt Roku. Wybór Konsumentów”. W reklamach skierowanych do konsumentów wykorzystane zostaną kanały telewizyjne grupy Polsat oraz ogólnopolskie stacje radiowe RMF FM i Radio Zet. W październiku br. kampania będzie kontynuowana w prasie branżowej. Aktualnie producenci nowości wprowadzonych na rynek pomiędzy 1 października 2004 r. a 30 września 2005 r. nadsyłają zgłoszenia do II edycji programu. W kolejnym etapie konsumenci mają wskazać najlepsze nowości FMCG w trakcie badania, które TNS OBOP przeprowadzi w styczniu przyszłego roku. Wyniki II edycji zostaną ogłoszone na przełomie lutego i marca 2006 r. I edycja konkursu została zakończona w kwietniu br. Projekt “Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to koncept marketingowy, funkcjonujący w Europie Zachodniej od blisko 20 lat. Spośród nowych produktów, które pojawiają się na rynku, respondenci wybierają te, które ich zdaniem są najbardziej atrakcyjne w swojej kategorii. Zwycięzca w danej kategorii nabywa prawo do posługiwania się logo Produkt Roku m.in. w kampaniach reklamowych, na opakowaniach i na wszystkich innych płaszczyznach komunikacji z rynkiem. (JP)