M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alegra O’Hare rezygnuje ze stanowiska CMO firmy Gap

( red. ) | 24 stycznia 2020, 06:00

Robi to po niespełna roku. To kolejne ważne rozstanie z firmą w ostatnim czasie.

Dyrektor marketingu firmy odzieżowej Gap Alegra O’Hare odchodzi z firmy po niespełna roku pracy. 
O’Hare dołączyła do zespołu Gap po odejściu z Adidasa. Do jej zadań należało m.in. zorganizowanie obchodów 50-lecia istnienia marki i zbudowanie dla niej "programu ratunkowego". Gap ogłosił bowiem plany zamknięcia kilku sklepów, wyprzedzając tą decyzją siostrzane marki: Banana Republic i Old Navy.
We wrześniu ub.r. O'Hare opracowała plany przekształcenia marki, koncentrując się na kilku kluczowych produktach (jeansy, bluzy, koszulki i klasyczne ubrania). Dokonała również zmian w zespole marketingu, który dzięki temu miał się stać bardziej wydajny.
Zaproponowała inwestycje w marketing cyfrowy, wielokanałowy handel detaliczny i przygotowywała nową strategię dla social mediów. Mimo starań szefowej marketingu nie udało się zażegnać problemów w firmie.
To kolejne rozstanie z Gap w ostatnich miesiącach. Art Peck, dyrektor generalny Gap Inc., ustąpił ze stanowiska w listopadzie ubiegłego roku, po 15 latach pracy w firmie.

("The Drum")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,