M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka z kolejną loterią konsumencką i produktami na walentynki

Katarzyna Woźniak | 24 stycznia 2020, 06:00

Marka Mondeleza konsekwentnie wspiera w okresie zimowym polskich skoczków.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 19 stycznia, marka czekolady Milka kontynuuje prowadzenie licznych akcji konsumenckich realizowanych w ramach kampanii "Sercem z naszymi". Tym razem startują działania promocyjne w sieci supermarketów Carrefour.
Do lutego w całej Polsce odbywać się będzie wiele akcji sprzedażowych, w tym promocja typu buy & get w sieci sklepów Carrefour.
W ramach działań każdorazowo przy zakupie produktów marki Milka o wartości minimum 15 zł konsumenci mogą odebrać czapkę Milka z ekspozycji przy kasach za 1 gr. Klienci mogą brać udział w promocji wielorazowo.
Promocja będzie miała miejsce do 1 lutego lub do wyczerpania zapasów.
Działanie realizowane jest w ramach kampanii "Sercem z naszymi". Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada Event-Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a za prowadzenie akcji sprzedażowej w sieci Carrefour – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom Truskavka, a strategią i zakupem mediów – Mindshare. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby promocji w sieci Carrefour przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
W związku z przygotowaniem marki do obchodów święta zakochanych na sklepowe półki trafią również personalizowane praliny "I love Milka”. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,