M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Subway komunikuje ostatnie zmiany w kampanii reklamowej

Maciej Florek | 24 stycznia 2020, 06:00

Za transformację marki w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada regionalny dyrektor marketingu Milan Obetko.

Sieć restauracji Subway we współpracy z agencją kreatywną C3 przygotowała kampanię obejmującą 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej, w tym m.in. Polskę, Rumunię i Bułgarię. Głównymi tematami kampanii są personalizacja i dopasowanie do potrzeb klienta.

Zmiany w ofercie obejmują m.in. wprowadzenie wegańskich i bezglutenowych produktów, a także nowe wersje sałatek, wrapów i kanapek dopasowanych do różnych potrzeb żywieniowych. Subway odświeżył też wizualnie swoje projekty – m.in. zdjęcia produktów i tablice menu, a także wprowadził nową stronę internetową.

Za transformację marki w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada regionalny dyrektor marketingu Milan Obetko, który pracuje dla sieci od kwietnia 2019 r. (wcześniej był dyrektorem strategicznym w MediaComie).

Nowa kampania komunikacyjna, w Polsce wspierana przez Wavemaker, skierowana jest głównie do młodych ludzi. Obejmuje dwa etapy. Pierwszy, zasięgowy, koncentrował się na podnoszeniu świadomości marki. W drugim etapie Subway skupia się na komunikowaniu cech produktów istotnych dla wybranych segmentów docelowych.
Kampania obejmuje w Polsce media cyfrowe i out-of-home.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,