Za transformację marki w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada regionalny dyrektor marketingu Milan Obetko.
Zmiany w ofercie obejmują m.in. wprowadzenie wegańskich i bezglutenowych produktów, a także nowe wersje sałatek, wrapów i kanapek dopasowanych do różnych potrzeb żywieniowych. Subway odświeżył też wizualnie swoje projekty – m.in. zdjęcia produktów i tablice menu, a także wprowadził nową stronę internetową.
Za transformację marki w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada regionalny dyrektor marketingu Milan Obetko, który pracuje dla sieci od kwietnia 2019 r. (wcześniej był dyrektorem strategicznym w MediaComie).
Nowa kampania komunikacyjna, w Polsce wspierana przez Wavemaker, skierowana jest głównie do młodych ludzi. Obejmuje dwa etapy. Pierwszy, zasięgowy, koncentrował się na podnoszeniu świadomości marki. W drugim etapie Subway skupia się na komunikowaniu cech produktów istotnych dla wybranych segmentów docelowych.
Kampania obejmuje w Polsce media cyfrowe i out-of-home.
Czytaj więcej na temat: Subway, C3, kampania reklamowa, jedzenie, OOH, Wavemaker, sieć restauracji, Milan Obetko