M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Feeders Agency z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 24 stycznia 2020, 06:00

Produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive.

Ruszyła kampania Oleju Wielkopolskiego (Princes Food), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu "Master Chef", oraz jego babcia. W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama prasowa, seria wideo do digitalu, kampania w social mediach oraz nowa odsłona strony WWW oleju.

Za big idea kampanii odpowiada Feeders Agency, a produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Mat Witkowski, a operatorem Kacper Zięba.

Idea kampanii "Pasuje do dań, pasuje naturze" ma komunikować proekologiczne działania marki. Olej Wielkopolski już teraz sprzedawany jest w butelkach rPET wyprodukowanych w 51% z recyklingu.

Feeders obsługuje Olej Wielkopolski dzięki wygranemu niedawno przetargowi. Obecnie agencja ta pracuje nad nową strategią socialmediową dla marki.

Czytaj więcej na temat: , , , ,