M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wawel wspiera kategorię czekolad gorzkich

Katarzyna Woźniak | 24 stycznia 2020, 06:00

Startuje kampania telewizyjna z udziałem nastolatków.

Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią, której celem jest podkreślenie wysokiej jakości czekolad. W centrum uwagi kampanii znajduje się czekolada Gorzka 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital, wsparcie w sklepach i działania PR.
Najnowsza kampania czekolad Wawel skierowana została przede wszystkim do młodszych konsumentów. W nowej kreacji marka w humorystyczny i przewrotny sposób promuje czekoladę Gorzką 70% cocoa, a w nowej komunikacji pojawiają się Maciek i Jacek, bohaterowie znani już z kampanii „Wolność wyboru”. To pierwsza odsłona serii trzech 15- sekundowych spotów prezentujących czekolady i miniczekolady marki Wawel. Kolejne reklamy pojawią się w telewizji w najbliższym czasie.
W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania digital (display, wideo, współpraca z influencerami i działania w social mediach). Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach TV (TVP, TVN, Polsat oraz w wybranych stacjach tematycznych), a także salach kinowych sieci kin Cinema City w całej Polsce.
Produkcją spotu zajęło się Studio Produkcyjne Lemon, zakupem mediów Mets. Za działania PR odpowiada agencja Great Minds. Spoty przygotowała firma Wawel we własnym zakresie. Za kreację i realizację dotychczasowych kampanii Wawelu odpowiadała agencja Schulz Brand Friendly.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,