M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Energy BBDO dla mBanku [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 27 stycznia 2020, 06:00

Za reżyserię spotu odpowiada Filip Bartczak (Papaya Films).

BBDO przygotowało życzenia na osiemnastkę od mBanku – utwór muzyczny przygotowany dla nich przez GrubSona. Celem kampanii "Rocznik 2002" ma być pokazanie wchodzącym w dorosłość osiemnastolatkom, że mBank rozumie ich potrzeby, tworząc przy tym produkty, które dopasowane są do ich oczekiwań.

Kampania potrwa do końca br. Działania wykorzystują kanały digitalowe, w tym social media, w których pojawią się pełny utwór wraz ze skrótami (6-, 10-, 15-sek.).

Za reżyserię spotu odpowiada Filip Bartczak (Papaya Films), za produkcję Banana Split (Ewa Jacuta). Za koncepcję odpowiada agencja Energy BBDO. Skrypt i koncept kreatywny przygotowali Michał Włodarczyk i Paweł Cholewa. Studio zajmujące się postprodukcją spotu to Coloroffon a udźwiękowieniem Halo. Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Mindshare.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,