Wystartowała kampania suszarek do odzieży.
Marka Bosch z portfolio BSH ruszyła z 3-miesięczną kampanią wizerunkową. Jej bohaterami są współcześni konsumenci, poszukujący swobody, rozumianej jako przestrzeń, czas i wybór.
Na potrzeby kampanii wizerunkowej dla suszarek marki Bosch powstało 6 linii komunikacyjnych, kierowanych do różnych grup odbiorców m.in. rodzin, osób aktywnych fizycznie, miłośników zwierząt czy alergików.
Promowane produkty, suszarki do ubrań, mają pozwalać konsumentom redukować ograniczenia i ułatwić wykonywanie domowych obowiązków.
Kampania wizerunkowa będzie prowadzona online. Obejmie obecność na portalach horyzontalnych i tematycznych oraz VOD. Będzie opierać się na programatycznym targetowaniu do określonych grup docelowych, którym wyświetlane będą starannie opracowane linie komunikacyjne oraz kreacje. Zasada dokładnego dobierania grona odbiorców będzie funkcjonować także w mediach społecznościowych. Posty będą zawierały angażujące treści skierowane do konkretnych grup fanów - zapewnia biuro prasowe. W VOD będzie można obejrzeć 15-sekundowy spot reklamowy, pokazujący funkcje energooszczędnych suszarek marki Bosch. Materiały wizerunkowe pojawią się również w sklepach stacjonarnych i internetowych. Elementem kampanii jest współpraca z siecią sklepów Aquael ZOO, która ma na celu zainteresowanie miłośników zwierząt suszarką do ubrań, pokazując im nowy sposób na pozbycie się sierści z ubrań, pościeli i koców.
Kreację stworzyło TStudio. Materiały video przygotowało Mova Film s. Za realizację kampanii kampanii mediowej odpowiada OMD.
Czytaj więcej na temat: OMD, Bosch, BSH, targetowanie, social media, VOD, programmatic, TStudio, sprzęt AGD, suszarki do ubrań, Mova Film s