Kraj

MBank wyda na kampanię reklamową kilka milionów złotych

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania wizerunkowa mBanku - pierwsza od ponad dwóch lat. BRE Bank, do którego należy mBank, przeznaczył na...

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania wizerunkowa mBanku – pierwsza od ponad dwóch lat. BRE Bank, do którego należy mBank, przeznaczył na nią kilka milionów złotych. Paulina Rutkowska, rzecznik mBanku, mówi, że kampania ma charakter wizerunkowy i cele sprzedażowe. Nie ujawniła jednak, jakie cele, jeśli chodzi o sprzedaż, zostały postawione. 30-sek. spoty reklamowe emitowane będą w TVP1, TVP2, TVN-ie, Polsacie, TVN24, TVN Meteo, TVN Style i Discovery. Kampania ma być intensywna i potrwa do 9 października br. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Cztery Czwarte. Film reklamowy wyreżyserował Łukasz Zadrzyński. Hasło reklamowe brzmi: “Reklama kłamie” (bohater reklamy mówi: “Nie musisz wierzyć reklamie, nawet tej. Potrafisz wybrać to, co najlepsze”). W filmie jako statyści występują klienci mBanku, który poprzez swoją stronę internetową przeprowadził specjalny casting. Kampania obejmuje też internet – popularne serwisy o tematyce biznesowej i ekonomicznej (głównie są to umowy barterowe). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum, który od wiosny br. obsługuje mediowo całą grupę BRE. Poprzednią kampanię wizerunkową pod hasłem “Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty?” mBank miał w kwietniu 2003 r. – objęła ona telewizję, dzienniki i magazyny, a przygotowała ją agencja Spin Communications i Brand & Media OMD. Obecnie mBank prowadzi 1,212 mln kont i lokat, na których zgromadzonych jest 3,7 mld zł; choć z założenia wirtualny, to jednak ma już swoje placówki: 15 centrów finansowych i 27 mKiosków. (MB)