M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Małysz opiekunem programu "Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami"

Katarzyna Woźniak | 28 stycznia 2020, 06:00

Najsłynniejszy polski skoczek twarzą inicjatywy sportowej marki Milka.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 24 stycznia i poprzednich, marka Milka z portfolio Mondeleza prowadzi wielokanałową kampanię "Sercem z Naszymi", wspierającą zimową aktywność marki i promującą polskich skoczków narciarskich. Marka Milka od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Sportowiec został opiekunem inicjatywy "Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring Kadry A.
W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN Milka przekazała młodym skoczkom kaski, zapewniła im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowała szkolenia dla ich trenerów. W tym roku długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów będzie kontynuowany pod nazwą "Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. Bieżące potrzeby marka będzie konsultować z Adamem Małyszem, który został oficjalnym opiekunem programu.
Kampania pod hasłem "Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują liczne konkursy konsumenckie oraz loteria.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event-Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,