Zagranica

Louis Vuitton podpisuje wieloletnią umowę z NBA

Francuski luksusowy dom mody rozpoczyna współpracę ze sportowcami.

Francuski luksusowy dom Louis Vuitton podpisał wieloletnią umowę marketingową z National Basketball Association (NBA), która obejmuje stworzenie pierwszej oficjalnej walizki na puchar z logo LVMH dla amerykańskiej organizacji sportowej.
W ramach umowy Louis Vuitton stworzy coroczną kolekcję luksusowych opakowań w limitowanej edycji.
Ręcznie wykonane w historycznym warsztacie Asnières Louisa Vuittona na obrzeżach Paryża etui w kształcie walizki jest pokryte emblematycznym płótnem z monogramem i wyposażone w tradycyjne mosiężne elementy.
Jest zaprojektowane z myślą o przechowywaniu The Larry O’Brien Trophy – nagrody corocznie przyznawanej w czerwcu zespołowi NBA, który wygra finał.
NBA i LVMH nie ujawniły żadnych szczegółów finansowych ani nie podały, ile lat będzie trwało partnerstwo.
NBA wcześniej współpracowało ze szwajcarską marką zegarków Tissot i ExxonMobil.

(Retail Update)