Zagranica

Peugeot sponsorem nowego kanału Sky Comedy

W ramach nowych działań marketingowych na 2020 r. marka samochodowa rozpoczyna sponsoring nowego kanału telewizyjnego w Wielkiej Brytanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4kEUwC9FBOQ%22%7D
W ramach rozległych działań marketingowych w 2020 r. marka samochodów Peugeot będzie przekonywać kierowców o tym, że jej samochody nie są nudne. Producent samochodów rozpoczyna współpracę z nowy kanałem telewizyjnym Sky Comedy, który rozpoczął nadawanie 27 stycznia. Kanał będzie emitować programy z HBO, NBC i Showtime.
Trwająca kampania jest częścią rocznej umowy z Sky Media, której celem jest redefinicja postrzegania przez kierowców producentów samochodów. Partnerstwo obejmie TV, VoD i emisję komunikatów na platformach Sky Go. Hasło kampanii brzmi “Unboring the Future”.
W sponsoringu pomiędzy Sky Media i Peugeot pośredniczy MediaCom, a za działania kreatywne odpowiada Havas. Aktywność cyfrową zapewni Adylic. Działania społecznościowe realizowane przez 33 Seconds.

(The Drum)