M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hill + Knowlton Strategies Poland rozbudowuje kadrę menedżerską

Katarzyna Kacprzak | 28 stycznia 2020, 06:00

Agnieszka Madej, Marcin Błajet i Dominika Pławiak dołączyli do zespołu agencji.

Do Hill + Knowlton Strategies Poland dołączyły trzy nowe osoby, które wzmocnią trzy różne zespoły agencji. Wśród nich Agnieszka Madej jako senior account manager, Marcin Błajet jako strategy & digital content manager oraz Dominika Pławiak jako associate.

Agnieszka Madej wzmocniła zespół corporate, gdzie będzie odpowiadać za rozwój i koordynację działań dla
klientów z obszaru energy i pharmaceutical. Wcześniej związana była z agencją Weber Shandwick. Przez 17 lat współzarządzała jedną z czołowych agencji custom publishing w Polsce. Doświadczenie zdobywała, realizując projekty m.in. dla takich klientów, jak KFC, JTI Polska, British Embassy, GSK, EIT Health, ISTH.

Marcin Błajet dołączył do zespołu digital & influencer marketingu, w którym będzie odpowiadał za rozwój oferty
budowania i wdrażania strategii kontentowych dla klientów agencji w Polsce oraz w ramach międzynarodowej sieci biur H+K. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Love To Talk i Labcon. Realizował działania z obszaru digital i social media dla klientów z branż fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Sephora, Guiness, Somersby czy Vitax.

Dominika Pławiak wzmocniła struktury zespołu komunikacji marketingowej, gdzie będzie realizować projekty dla
klientów z obszaru FMCG i retail. Zanim dołączyła do H+K, pracowała w agencjach Walk PR oraz Publicis
Consultants, w których odpowiadała za realizację projektów z obszaru FMCG i nowych technologii. Doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla Lotte Wedel, Stock Polska, Dilmah, Nikon czy Traficar.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,