M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelēz rezygnuje z roli CMO w Europie

Katarzyna Woźniak | 29 stycznia 2020, 06:00

W zamian za to korporacja wyznacza wiceprezesa ds. marketingu i strategii.

Mondelēz zrezygnował z inunkcji CMO w Europie i w zamian tworzy stanowisko wiceprezesa ds. marketingu i strategii.
To ostatni etap cofnięcia restrukturyzacji, o której firma zdecydowała dwa lata temu, a polegała na stworzeniu stanowisk czterech lokalnych  CMO i jednego globalnego.
Weteran Mondelēz, Peter Seymour, kieruje teraz marketingiem europejskim i będzie kierował zarówno strategią marketingową, jak i korporacyjną. Będzie odpowiedzialny za budowanie marek, w tym Oreo, Milka, TUC i Belvita, a także tworzenie strategii biznesowych i programów innowacyjnych. Oprócz tego Seymour będzie pełnił funkcję marketingową, która obejmuje wgląd w zachowania konsumenckie i potencjał budowania marek.
Zastępuje tym samym Deoborę Koyamę, która dołączyła do Mondelēz jako European CMO nieco ponad dwa lata temu, a poprzednio pracowała dla AB InBev. Jej przybycie na stanowisko było częścią restrukturyzacji działu marketingu Mondeleza. 

("Marketing Week")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,