M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opus B wdraża nową strategię

Katarzyna Woźniak | 29 stycznia 2020, 06:00

Zespół krakowskiej agencji decyduje się na nowe pozycjonowanie, logo i nowy system identyfikacji wizualnej.

Krakowska agencja Opus B wprowadza nowe pozycjonowanie, logo, system identyfikacji oraz nowy sposób myślenia o markach.
Nowy punkt widzenia i działań agencji ma definiować hasło "Be Visible!”. Celem działań agencji ma być widoczność marek, rzucanie się w oczy konsumenta od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego.

Wyrazem nowej strategii ma być m.in. nowe logo. W całości złożone z liter nie powstało w oparciu o żaden dostępny font. - Każdy znak został przez nas skonstruowany od nowa. Dzięki temu jest bardzo zauważalny. Istotną częścią nowej identyfikacji jest również zestaw ikon - mówi Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,