Kraj

Da Grasso startuje z kampanią reklamową

Działania prowadzone są w telewizji i digitalu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8UqhY1YIvVQ%22%7D
Agencja komunikacji zintegrowanej NuOrder i dom mediowy Media Data Mind realizują kampanię dla marki sieci pizzerii Da Grasso. NuOrder jest odpowiedzialny za kreację spotu TV i kampanię w digitalu, a Media Data Mind za planowanie i przeprowadzenie kampanii TV. Dla NuOrder to kontynuacja współpracy, Media Data Mind rozpoczyna współpracę dzięki wygranemu przetargowi.
NuOrder kontynuuje wcześniejszą współpracę i odpowiada za kreację animowanego spotu będącego rozwinięciem platformy komunikacji “Rodzina Da Grasso”. NuOrder jest również odpowiedzialny za całoroczne działania mediowe w digitalu (search, Facebook, programmatic), których celem jest dobudowanie zasięgu do flightów TV i bezpośrednie wsparcie sprzedaży.
Za badania koncepcji odpowiada ARC Rynek i Opinia.