M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ING Bank kontynuuje kampanię kont oszczędnościowych

Maciej Burlikowski | 29 stycznia 2020, 06:00

Hasło kampanii brzmi: "Oszczędzaj, ale nie na tym co ważne".

ING Bank Śląski (ING Bank) kontynuuje rozpoczętą w grudniu ub.r. kampanię reklamową nakłaniającą do korzystania ze swojej oferty rachunków oszczędnościowych.

Bank przekonuje, że wśród konsumentów dokonuje się swoista zmiana pokoleniowa - coraz więcej osób deklaruje, że woli wydawać przeżycia i doświadczenia, niż na rzeczy materialne. W "Badaniu postaw oszczędnościowych" zrealizowanym na zlecenie ING ponad połowa przebadanych respondentów (54%) wskazała, że woli wydać zaoszczędzone pieniądze na przeżycia i nowe doświadczenia niż na kolejne przedmioty.

- Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania trwającej aktualnie kampanii. Nieco innej niż zwykle – bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem. Dopingujemy w niej Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.           

Kreacje reklam dla ING Banku przygotowują agencje Brain i Gong, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,