Aneta Kręglicka pojawi się w kampanii w telewizji, prasie i internecie. Spoty reklamowe emitowane mają być w największych kanałach telewizyjnych, a kampania prasowa obejmie magazyny, takie jak "Vogue" i "Twój Styl". Planowane są też działania w internecie oraz aktywności PR. Kampania dotyczyć ma kilku linii kosmetyków marki, m.in. Yoskine Imperial, Yoskine Okinawa Green Caviar, Yoskine Tsubaki Slim Body oraz lansowanych nowości. Pierwsza odsłona kampanii nastąpić ma w lutym.
Kreację do kampanii prasowej przygotowuje samodzielnie pracownia graficzna Dax Cosmetics we współpracy z fotografem realizującym sesję Mateuszem Stankiewiczem. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy. Całością kampanii kieruje Anna Buczyńska, marketing manager premium brands (Dax Cosmetics). Produkcja spotów TV odbywa się we współpracy z St. Lazare Studio Filmowe i reżyserem Maciejem Żakiem.